Avallen dieetDieet Schema

Bodybuilding/fitness dieet schema perfect voor jou!

Bodybuilding/fitness dieet schema

Wil je graag veel spieren kweken en niet dik worden? Dan zul je veel moeten trainen en niet teveel eten. Overtrain jezelf echter niet, maar volg dit handige bodybuilding/fitness dieet schema. Gelijk beginnen met afvallen? Klik hier voor een goede start!

Voorwaarden bodybuilding/fitness dieet schema

Dit bodybuilding/fitness dieet schema is voor langere duur, dus je zult het schema moeten blijven aanhouden als je op gewicht wil blijven en je spieren wilt blijven onderhouden. Om te beginnen zullen we alle misvattingen over diëten en spieren kweken uit de weg ruimen. Zo wordt bijvoorbeeld gedacht dat als je af wil vallen je veel minder moet gaan eten. Dit kun je voor een korte tijd doen (bijvoorbeeld met het streng dieet schema van een week), maar op de lange termijn zul je het niet volhouden om zo weinig te eten. Dit is niet gezond voor je lichaam. Bovendien hou je het simpelweg niet vol, dus zul je weer meer gaan eten, waardoor je veel meer aan zult komen.

Hoe het bodybuilding en fitness schema werkt

Betreft het kweken van spieren is een misvatting dat het goed is om iedere dag uren aan krachttrainingen te doen in de sportschool. Het is niet te ontkennen dat je spieren zult kweken, maar denk je wel om je lichaam? Het wordt je namelijk aangeraden om na een training op zijn minst een dag rust te nemen voor je opnieuw gaat trainen. Je bodybuilding/fitness schema zal er daarom als volgt uitzien: om de dag zul je naar de sportschool gaan. Ga bijvoorbeeld maandag en woensdag en vervolgens week vrijdag, om af te sluiten met de zondag. De volgende week ga je weer op dinsdag. Het zal je duidelijk zijn. De sportschool is belangrijk voor je trainingen, omdat je hier alle sporttoestellen hebt. Ieder sportschoolbezoek laat je een uur duren. In dit uur fitness je een half uur en doe je een half uur krachttrainingen. Weet je welke spieren je wilt trainen? Verdeel de apparaten over het aantal spieren dat je wilt trainen.

Hoe het dieet schema werkt

Op deze manier geef je je bodybuilding/fitness dieet schema een goede boost wat betreft je beweging. Je sport niet ongezond vaak, maar wel vaak en dat is goed. Je spieren krijgen telkens een tijd om uit te rusten en zich klaar te maken voor de volgende training. Nu wordt ingegaan op het dieetgedeelte van je bodybuilding/fitness dieet schema. Heb je al eens gehoord van voedingswijzer? Bekijk deze wijzer eens om te kijken welke producten goed voor je zijn om te eten en welke producten minder goed tot slecht voor je zijn. Als je goed wilt diëten, dan noem je het geen dieet, maar een nieuw eetschema. In dit nieuwe eetschema spreek je met jezelf af om alleen nog maar producten te eten die behoren tot de goede producten. Één keer per week mag je een product eten dat minder goed op de lijst staat (zoals chips op zaterdagavond). Op deze manier blijf je op een zeer succesvolle manier op gewicht en krijg je ook nog eens alleen maar gezonde producten binnen.