Avallen dieetDieet Schema

Eiwit dieet schema voor snel afvallen

Eiwit dieet schema zeer succesvol

Een eiwit dieet schema is een dieet schema voor iedereen die graag wil afvallen, maar wel lekker wil blijven eten. Je kunt dit dieetschema maar een week volhouden, want anders is het slecht voor je lichaam. Je kunt wel er vijf kilo mee afvallen! Gelijk beginnen met afvallen? Klik hier voor een goede start!

Eiwit dieet schema van dag tot dag

Bij het eiwit dieet schema begin je iedere dag met een ontbijt van twee eieren en een grapefruit. Zo kom je iedere dag lekker op gang. Nu wordt een overzicht gegeven wat je per dag verder krijgt te eten. We beginnen bij dag 1. Als middageten krijg je drie eieren en een tomaat of komkommer. Als avondeten eet je ook weer drie eieren, crackers en gemengde sla. Dag 2 krijg je als middageten twee eieren en twee tomaten of komkommers. Je avondeten bestaat uit gemengde sla met komkommer, wat je kunt aanvullen met spinazie of selderij en een steak.

De derde dag van je eiwit dieet schema eet je als middageten twee eieren, twee tomaten en wat spinazie. Als avondeten krijg je twee lamsboutjes. De vierde dag bestaat je middageten uit een grapefruit met gemengde sla en je avondeten uit crackers, magere kwark en spinazie. Dag vijf krijg je als middageten spinazie en twee eieren en als avondeten crackers, gemengde sla en een stukje vis. De zesde dag krijg je als middageten een salade van gemengde vruchten en als avondeten een komkommer en tomaten, met gemengde sla en een steak. De laatste dag van je eiwit dieet schema krijg je in de middag een gegrilde koude kip, een grapefruit en tomaten. Als avondeten krijg je een komkommer, tomaten, niet rauwe kool, groentesoep, kip, selderij en een grapefruit.

Na je eiwit dieet schema

Heb je dit eiwit dieet schema een week volgehouden, dan zul je waarschijnlijk zien dat je wel vijf kilo bent afgevallen. Hierna wordt aangeraden om te gaan leven volgens de voedingswijzer, waarover je ook meer kunt lezen in ons gratis dieet schema. Op deze manier eet je namelijk gezonde producten en kom je ook blijvend niet meer veel aan.

Met het bodybuilding/fitness dieet schema hierbij gekoppeld geef jezelf in de toekomst ook de beweging die je nodig hebt. Veel sporten betekent versneld veel afvallen. Wil je dus in korte tijd veel afvallen, dan kun je het beste gezond gaan eten en veel sporten in plaats van weinig gaan eten en daardoor niets meer kunnen doen, zoals sommige slechte dieetschema’s schema je voorschrijven.

Eiwit dieet schema vaker uitvoeren?

Het eiwit dieet schema hoort bij iedereen succes te hebben. Is het bij jou echter niet zo aangeslagen als je wilde? Dan kun je het schema nog een keer gaan uitvoeren. Zorg echter wel dat er twee weken tussen je afgemaakte eiwit dieet schema en je nieuwe schema zitten. Daarnaast is het van belang om met je huisarts te bespreken of je lichamelijk geschikt bent voor zo’n dieetschema. Niet iedereen is namelijk capabel om strenge dieetschema’s te volgen.