Avallen dieetDieet Schema

Gratis dieet schema om gezond te leven

Gratis dieet schema: succes verzekerd

Een dieet schema hoeft helemaal geen geld te kosten. Sterker nog: je kunt je eigen dieetschema bedenken. Maak op deze manier een gratis dieet schema! Succes verzekerd. Gelijk beginnen met afvallen? Klik hier voor een goede start!

Gratis dieet schema werkt wél!

Een gratis dieet schema dat je zelf bedenkt en wat ook nog eens succesvol is? Het klinkt allemaal wel erg mooi, maar toch werkt dit schema ook bij jou! Er zijn een heleboel dieetschema’s die niet werken. Het probleem met deze schema’s is echter dat ze je voor een hele lange tijd veel te weinig laten eten, waarna je op den duur weer meer zal moeten eten. Op dit moment zul je dubbel zo hard aankomen. Dit wil niemand, dus kun je beter niet aan dit soort schema’s beginnen. Dit gratis dieet schema werkt wel!

Streng dieet schema als begin

Het werkt als volgt: ben je om te beginnen al bekend met het strenge dieet schema op deze website? Dit is een streng dieet schema voor slechts één week. Omdat het maar een week duurt, zul je er wél van afvallen (vijf kilo!) en zul je vervolgens niet dubbel zo hard aankomen. Begin je gratis dieet schema met dit dieet. Na deze week gaat je dieet door, maar bepaal je je eigen dieet. Nu zul je misschien denken: “dan kan ik alles wel eten, zeker?”. Helaas – of misschien juist: gelukkig – is dat niet het geval.

Gratis dieet schema met de voedingswijzer

Je mag je maaltijd inderdaad iedere dag zelf samenstellen, maar je moet je bij het gratis dieet schema wel aan een paar regels houden. Ken je de voedingswijzer al? Deze wijzer verdeelt eten in ‘goed voor je lichaam’, ‘minder goed voor je lichaam’ en ‘slecht voedsel’. Je raad het al: je mag volgens dit schema alleen voedsel eten dat behoort tot de goede voeding. Je zult dus wel broccoli, avocado en nacho-chips mogen eten, maar geen witbrood, salami en ham.

Meer voorwaarden gratis dieet schema

Daarnaast is het belangrijk om drie keer per dag op vaste tijden een goede maaltijd te nemen en twee keer per dag een tussendoortje te nemen. Twee keer een maaltijd met volkoren brood en één keer een avondmaaltijd. Je mag verder zelf bepalen wat je eet, zolang het maar gezond voedsel is uit de voedingswijzer. Daarnaast moet je zorgen dat je niet te weinig, maar zeker niet teveel calorieën binnenkrijgt. 2000 is het gemiddelde voor vrouwen en 2500 is voor mannen gemiddeld. Het hangt ook van je leeftijd, je lichaamsbouw en je beweging af hoeveel calorieën je mag binnenkrijgen. Ben je ouder? Dan mag je minder calorieën binnenkrijgen dan wanneer je jong bent. Sport of beweeg je veel? Dan heb je ook meer calorieën nodig.

Op deze manier kun je dus je eigen gratis dieet schema vaststellen, zonder dat je hier veel ‘pijn’ voor hoeft te leiden. Vergeet dus de reguliere dieetschema’s, maar ga voor een gezonde leefstijl met het gratis dieet schema!